Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
facebook

Na jakim obszarze działa firma?

Pracujemy najczęściej na terenie Częstochowy i okolic. Ponadto obsługujemy też województwa śląskie, łódzkie, świętokrzyskie i opolskie.

Czy do podstawowych cen usług doliczane są koszty dojazdu?

Na imprezy w promieniu 30 km od Częstochowy dojeżdżamy nie naliczając kosztów transportu. W przypadku dalszych lokalizacji doliczamy 1zł / 1km.

Czy istnieją specjalne wymagania techniczne, które trzeba spełnić, aby zorganizować poszczególne atrakcje?

Jeśli chodzi o Fotobudkę / Fotolustro wymagamy powierzchni min. 9 m² oraz dostępu do źródła prądu.

W przypadku "ciężkiego dymu" i dekoracji LED potrzebujemy jedynie źródła prądu.

Używane przez nas wytwornice baniek mydlanych to sprzęt bezprzewodowy, można więc z nich korzystać w każdym miejscu bez konieczności zapewnienia zasilania.

Co oznacza termin "personalizacja wydruku z fotobudki / fotolustra"?

Jest to nic innego jak dostosowanie wydruków  do Waszych potrzeb. Począwszy od formatu wydruku, ilości ujęć na nim drukowanych, przez kolorystykę zdjęcia (kolorowe, czarno-białe, sepia), aż do wyboru grafiki umieszczanej na wydruku. 

Czy wszyscy goście poradzą sobie z obsługą fotobudki / fotolustra?

Zdecydowanie tak. Dzięki pojawiającym się na ekranie polskojęzycznym komunikatom obsługa jest bardzo intuicyjna. Z fotolustra korzystać mogą też samodzielnie dzieci czy osoby niepełnosprawne (w tym na wózkach inwalidzkich). W razie problemów z obsługą nad wszytskim czuwa asystent.

Ile "fotobudkowych" zdjęć można wykonać podczas jednej imprezy?

Nigdy nie limitujemy ilości zdjęć czy wydruków. Ograniczeniem jest tylko czas trwania usługi.

Ile czasu potrzeba na montaż i demontaż fotobudki / fotolustra?

Montaż zajmuje nam ok. 40 min, mimo to zawsze jesteśmy na godzinę przed ustalonym czasem rozpoczęcia usługi. Możliwe jest też zamówienie wcześniejszego rozstawienia sprzętu w cenie 30 zł za każdą godzinę. Demontaż fotobudki to 20-30 min.

Na jakiej zasadzie działa internetowa galeria zdjęć?

Wszystkie zdjęcia z danej imprezy umieszczane są w naszej galerii internetowej w Strefie Klienta. Galeria zabezpieczona jest hasłem, które otrzymują goście podczas korzystania z fotolustra. Mogą oni jedynie przeglądać zdjęcia bez możliwości ich pobierania czy udostępniania. Dodatkowo nasz klient - właściciel galerii ma możliwość pobrania wszystkich zdjęć.